• يکشنبه ٣٠ مهر ١٤٠٢-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٣٠
سروری خواستار شد:3-185

صداوسیما ضریب بیشتری به اقدامات امیدبخش شورا و شهرداری بدهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به جهاد تبیین که هدف آن امیدبخشی به جامعه بوده و ضمن انتقاد از رویکرد رسانه ملی، خواستار پوشش بهتر و مناسب تری از سوی سازمان صداوسیما در خصوص اقدامات مؤثر شورا و شهرداری تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا با ابراز همدری و تأسف دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین بیان کرد: به مردم فلسطین می‌گوییم که استقلال هزینه دارد و ما در حال پرداخت آن هستید؛ همانطور که ما 200 هزار تن را تقدیم استقلال کشورر کردیم. 
سروری در ادامه با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی برای تولید واگن‌های مورد نیاز راه آهن شهری (مترو) و انتقاد از اینکه چرا این سازمان با شرکت‌های داخلی که توان تولید این واگن‌ها را دارند، این قرارداد را منعقد نکرده است؛ اظهار داشت: ما حاضریم به همراه این نماینده از تمام شرکت‌هایی که مدنظر وی است بازدید کنیم و به آن‌ها قول می‌دهیم که هر اندازه که توانایی تولید واگن را داشته باشند، با آن‌ها قرارداد منعقد شود، اما آنچه ما می‌دانیم این است که این شرکت‌ها تاکنون تنها واگن باری تولید می‌کردند و تنها یک واگن مسافربری تولید کرده‌اند که هنوز رونمایی نشده است. 
وی افزود: ما از تولیدات داخلی استقبال می‌کنیم. در واقع اولویت ما حمایت از تولید داخلی است اما نمی‌توانیم مردم را ساعت‌ها در صف منتظر نگه داریم تا آن‌ها واگن تولید کنند. از طرف ریاست شورا و نیز شهردار تهران اعلام می‌کنم که هر اندازه که توان تولید وجود داشته باشد ما آمادگی انعقاد قرارداد با آنها را داریم؛ شورا و شهرداری به شدت از این موضوع استقبال می‌کنند. ما معتقدیم که باید تولید داخلی تقویت شود. 
سروری در ادامه با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر ایجاد و گسترش امید در جامعه تصریح کرد: حالا که ما به یک توفیق بزرگ دست یافته‌ایم، چرا از این فرصت استفاده نکنیم؛ این خلاف منویات رهبری است که مبنی بر اینکه امروز باید امید را در جامعه گسترش داد. هدف از بیان جهاد تبیین نیز این بود که بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران تأکید شود. اکنون بعد از سال‌ها توقف ورود اتوبوس و واگن به کشور و تهران، در حال حاضر این فرصت ایجاد شده است و ما به جای اینکه آن را یک امر مثبت قلمداد کنیم به دنبال عیبجویی هستیم. اگر این اتفاق بیفتد ما می‌توانیم به نتایج قابل توجهی دست یابیم. 
نایب رئیس شورا در ادامه با انتقاد از رویکرد صداو سیما در خصوص انعکاس اخبار مربوط به اقدامات شورای شهر و نیز شهرداری تهران، اظهار داشت: سئوال ما از صدا و سیما این است آن امید بخشی به کشور کجاست؟ در جایی که شهرداری تهران و شورای انقلابی تلاش کردند در عرض دو سال ظرفیت‌های حمل و نقل را با سیاست‌های شورای شهر افزایش داده و تحولی در حوزه حمل و نقل ایجاد کنند، توقع داشتیم که ضریب خبری بسیار بالاتری از آنچه در حال حاضر شاهدیم، ببینیم. 
وی افزود: متأسفانه صدا و سیما حتی به عنوان یک خبر حاشیه هم این اقدامات را نشان نمی‌دهد. ما می‌دانیم که در حال حاضر صدا و سیما درگیر موضوعات مهمی همچون طوفان الاقصی است اما ما معتقدیم که این موضوعات می‌توانست با ضریب رسانه‌ای صدا و سیما برای مردم عزیزمان امیدبخش باشد. امیدواریم که این کم کاری جبران شود؛ از شهرداری نیز می‌خواهیم که این موضوع را به صورت منطقی و مناسب ضریب داده و به اطلاع مردم برساند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: